Perchè sceglite scatuli di imballaggio di prudutti ecologichi

Centinaie di milioni di tunnellate di basura sò spulati ogni annu in u mondu.Da l'imballaggi di plastica à i scatuli di imballaggi di carta sostenibili per l'ambiente, i cunsumatori diventanu sempre più attenti à l'ambiente.L'imballaggi ecologichi valenu a pena d'investisce, perchè, in più di riduce a vostra propria impronta di carbonu, l'utilizazione di imballaggi di prudutti ecologichi hà alcuni altri effetti impurtanti.

Migliurà l'imaghjini di a marca è a reputazione

Sicondu a ricerca, più di a mità di i cunsumatori in u mondu dicenu chì preferiscenu cumprà prudutti da cumpagnie cù una bona reputazione ambientale.

Se a marca hè prumuvuta riducendu l'impronta di carbone è furnisce un imballaggio favuritu di l'ambiente, hè obligatu à attruverà un gran numaru di clienti.In fattu, u 21% di i cunsumatori indagati da Unilever hà dettu chì, se puderanu dimustrà più chjaramente e so qualificazioni di sustenibilità in l'imballaggio è u marketing di u produttu, sceglienu attivamente queste marche perchè pensanu chì sò Boni per u mondu sanu.

Dopu avè mandatu, questi clienti sò più prubabile di associà a marca cù u cuncettu di sviluppu sustinibili, assicurendu cusì a so pusizioni in a mente di i clienti.Inoltre, pò ancu aumentà a fidelizazione di i clienti à a marca.

Tendenza

Cume a ghjente diventa più cuscente di l'impattu di a vita muderna in u pianeta, u numeru di persone chì sustene u muvimentu ambientale hè ancu crescente.Ancu s'ellu hè un attu di bona fede per prutege l'ecosistema, hè ancu diventatu una tendenza, cusì e cumpagnie chì furniscenu imballaggi ecologichi attraeranu sta populazione in rapida crescita.

Pulitica di u guvernu

A prutezzione di l'ambiente ùn hè micca solu a tendenza attuale di a moda, u guvernu hè ancu gestione gradualmente, chì significa chì l'imballu di prutezzione di l'ambiente diventerà ubligatoriu.

U costu-efficacità

Hè in generale crede chì l'imballaggi persunalizati per i prudutti di l'ambiente pò esse caru per una cumpagnia, ma i fatti anu dimustratu chì a prutezzione di l'ambiente hè veramente assai costu-efficace.Riducendu l'usu di materiali per riduce i costi, u pesu di l'imballaggio diventerà ancu più ligeru, cusì u trasportu diventerà più assequible.

Parechji cunsumatori sò oghji attenti à l'ambiente, è anu bisognu di i prudutti per esse imballati è consegnati à elli in una manera ecologica.A causa di l'aumentu di a pupulazione di i cunsumatori amichevuli di l'ambiente è di e pulitiche di u guvernu, i scatuli di imballaggi di marca ecologichi sò a megliu scelta.Questu ùn aiuterà micca solu a vostra cumpagnia à riduce a so impronta ambientale, ma ancu aumentà a fideltà di i cunsumatori à a marca.


Tempu di pubblicazione: 21 settembre 2020