U tubu di lipstick hè simile à u tubu di lipstick, è capisce u primu è capisce l'ultimu.

U tubu di rossetto hè u più cumplessu di tutti i materiali di imballaggio cosmeticu.U tubu di lipstick hè una cumminazione di parechje cumpunenti.L'imballu funzionale cumpostu di diversi materiali pò ancu esse divisu in volatile è non-volatile.Inoltre, a maiò parte di u riempimentu hè un riempimentu automaticu da e macchine, cumpresa a carica di tubu di rossetto è a cumminazione di diverse parti di macchina, Poveru cuntrollu di tolleranza o cuncepimentu irragionevule, ancu s'è u metudu di rivestimentu di l'oliu di lubrificazione hè sbagliatu, pruvucarà l'arrestu o funzione anormale.
1. Materia prima di tubu di lipstick:
① Plastica: P
C, AB
S, PMM
A, ABS + SA
N, SA
N, PCT
A, PP;
② Aluminium: 1070, 5657;
③ Altri: combinazione plastica d'aluminiu, lega di zincu (zinc).Lipstick Lip Balm hè un pruduttu di cura persunale, di solitu rivestitu nantu à e labbra.Lip gloss applicatu à e labbra pò impedisce in modu efficace chì i labbre sbuccianu è sparghjenu per via di u clima seccu.L'ingredienti principali di u balsamo di labbra include cera d'api, vaselina, mentolu è canfora.Inoltre, l'attuale Lip Balm aghjunghjera vitamini, àcitu salicylic è altri ingredienti per rinfurzà a funzione idratante.
2. Assemblea di tubu di lipstick:
① Componenti: coperchio, core di fasciu di fondu è mediu;
② Nucleu di fasciu mediu: fasciu mediu, perla, forchetta è vite.Lipstick tube general Lip Balm aspettu hè differente da lipstick, hè tuttu in forma di sustegnu.Ma in l'ultimi anni, i novi prudutti di balsamo di labbra sò stati introdutti in u mondu.Certi di elli sò cuncepiti per estrusione.Qualchidunu di elli deve esse pittatu nantu à e labbra.
3. Prucessu di fabricazione di tubi di rossetto (zh ì Z à o):
① Prucessu di mudificazione di cumpunenti: stampatura à iniezione, etc.;
② Superficie (BI) ǎ O mi à n) prucessu (g) ​​ō Ng y): spraying, electroplating, evaporazione, incisione laser, inserti, etc.
③ Prucessu di trattamentu di superficia di parti d'aluminiu (AL): ossidazione;
④ Stampa grafica: stampa di serigrafia, bronzing, tampprinting, stampa di trasferimentu di calore, etc.
⑤ Modalità di riempimentu internu (Ti á n CH) ō NG): in fondu è in cima.
4. Funzione di struttura di tubu di lipstick:
A vite di forchetta di perline hè u cumpunente core di u tubu di rossetto, vale à dì, perle, forchetta, viti, vite di forchetta di perline è oliu lubrificante custituiscenu u core di u tubu di rossetto.Hè un pocu cum'è u core di a pompa, ma hè più cumplessu ca u core di a pompa.Certi pruduttori dicenu chì u disignu di viti di forchetta senza oliu, ma ùn hè micca largamente utilizatu à u mumentu.Lipstick tube lipstick hè u nome generale di tutti i maquillaje di labbra.Lipstick, cumpresi lipstick, lip stick, lip gloss, Lip Glaze è cusì, ponu fà i labbra rosati è brillanti.Hè un pruduttu di idratazione, prutezzione di labbra, aumentendu a bellezza faciale è currezzione di u contornu di labbra.Hè unu di i cusmetichi più populari per e donne.Pò dimustrà a donna sexy è affascinante.
U disegnu standardizatu di a vite di forchetta di perline deve esse standardizatu.Altrimenti, ùn pudete micca capisce a vostra propria dimensione.Dopu à l'assemblea più tardi, ci sò fattori più cumplessi.Pò esse previstu chì i materiali di stampa di iniezione deve passà a verificazione di cumpatibilità materiale (sperimentale), altrimenti ci saranu prublemi di cumpatibulità, è serà male à vittu è falà.A vite di forchetta di perline hè a prima priorità.In generale, u ferru serà aggravatu per u sensu di a manu.Se ci hè un prublema cù a cola di ferru pesante, hè equivalente à aghjunghje un risicu per u tubu di lipstick.Inoltre, a vibrazione in u trasportu pruvucarà grandi prublemi in degumming.
5, lipstick applicazione principale (applicazione) pruduttu (Product): lipstick, lip stick, lip gloss, lip enamel (YU) lipstick products.
6. Precauzioni per l'approvvigionamentu di u tubu di lipstick: quandu selezziunate u fornitore di tubi di lipstick, hè necessariu compie a valutazione di u disignu di u forchetta di u forchetta di u fornitore prima di selezziunà u fornitore.
I principali indicatori di cuntrollu di qualità di u tubu di rossetto includenu indicatori di sensazione di a manu, esigenze di a macchina di riempimentu è trasportu (SH) ū) Requisiti di vibrazione, tenuta à l'aria, cumpatibilità di materiale è dimensione (CH) ǐ C ù n) prublemi di currispundenza mutuale, cumpresa a tolleranza media di plastica d'aluminiu. è u culore, a capacità di produzzione è u voluminu di riempimentu per scuntrà u valore dichjaratu di u pruduttu.

——————————————————————————————————————

L'imballaggio di buttigli cosmetichi duverebbe andà versu trè pusizioni

Per i cosmetichi, i prudutti per a cura di a pelle, a crema è l'altri imballaggi di buttigli di cusmetichi, avemu chjamatu cullettivamente buttigli cosmetichi.Nta l'ultimi anni, l'imballaggio downstream di i cosmetichi hà cuminciatu à cambià.Prima di tuttu, a cumpetizione in u mercatu di cusmetichi hè diventata sempre più feroce.Europe è i Stati Uniti d'America, Giappone è Korea South, cusmetichi domestici trè forze cumpetizione, mette in avanti esigenze più altu di imballaggio buttiglia cusmetichi, quantu à attirà l 'attenzione di i cunsumatori.Siconda, l'imballu tradiziunale di buttiglia cusmetica manca troppu innuvazione, è u plagiu mutuale è l'imitazione sò serii.Infine, i gruppi di cunsumatori anu cambiatu.Cù l'emergenza di i post-90 è post-00, u so cuncettu di cunsumu è a dumanda di imballaggio per i cosmetichi anu cambiatu.
Cridemu chì l'imballu di buttiglia cosmetica duverà andà versu trè orientazioni in u futuru.
Prima, i buttigli cusmetichi high-end prestanu più attenzione à u disignu di i materiali di imballaggio è sò più disposti à attentu à u costu.Attenti à u disignu hè a tendenza principale di stu mercatu.
Siconda, u mercatu di i cunsumatori di u mediu di u collu biancu ùn hè micca solu attentu à l'aspettu, ma ancu più attente à l'usu di u sensu.
In terzu, in u mercatu di u consumatore di bassa gamma è e linee di salone di salute è bellezza, i requisiti di capacità per i buttigli di cusmetichi seranu relativamente grande, è u costu di imballaggio di i buttigli di cusmetichi deve esse cuntrullati.


Tempu di post: 16-mar-2022