U disignu di a scatula di rigalu pò esse designatu da questi aspetti

U rolu di l'imballu di scatula di rigalu hè principalmente utilizatu per imballà l'imballu esternu di u pruduttu.Ùn hè micca solu un bonu rolu in a prutezzione di i prudutti di imballaggio, ma ancu un rolu decorativu.Una bona scatula di rigalu farà chì a ghjente pare bè.Incontra i bisogni psicologichi di i cunsumatori ùn pò micca solu attruisce più trafficu, ma ancu aumentà a vendita.Inoltre, i materiali è stili di imballaggio di scatula di rigalu varienu.Se vulemu sceglie una scatula di rigalu, chì duvemu cunsiderà da questi aspetti?
1.One, prima cunzidira a so capacità di trasportu.A scatula di rigalu deve avè una certa capacità portante, in modu di prutege in modu efficace u pruduttu è impedisce chì u pruduttu sia danatu.Per quessa, a scatula di imballaggio deve esse attentu à a scelta di materiali di carta.Selezzione di standard di stampa.
Cunsiderate u disignu di imballaggio di scatula rigalu da parechji aspetti
2. Prestate attenzione à a so liscia.L'imballu di scatula di rigalu hè naturalmente per mostrà a so bellezza.Quandu sceglite una scatula di rigalu, hè necessariu di sceglie una bona liscia è l'imaghjini stampati sò chjaramente visibili.
3. Si deve avè un certu gradu di resistenza umidità.Pò esse riciclatu in modu efficace per risparmià i costi.Sceglite l'impermeabile quandu sceglite una scatula di rigalu.
I punti sopra sò l'aspettu chì deve esse cunsideratu per l'imballaggio di scatula di rigalu.I scatuli di rigalu sò ancu una scatula di imballaggio cumunimenti usata, chì hè ancu più indispensabile in a vita di ogni ghjornu.Spergu chì i punti sopra vi ponu aiutà.


Tempu di pubblicazione: 11-Jan-2021