Migliurà a qualità di i ghjuvelli di lussu attraversu a scatula di imballaggio.

In circustanze normali, scatuli di imballaggio di prudutti bè cuncepiti ponu trasmette a personalità di lussu di e so marche di gioielli di lussu, cù u scopu di allargà l'esperienza di shopping à a vita di i cunsumatori.A qualità di lussu di u pruduttu pò esse trasmessa attraversu i seguenti fatturi in a scatula di gioielli di lussu.

1. Disegnu graficu

A simplicità hè u lussu hè u criteriu di cuncepimentu per l'imballaggio di u produttu.I marchi di gioielli di lussu duveranu fucalizza nantu à trasmette visualmente e so storie di marca in modi simplici, in modu di arradicà l'imaghjini tradiziunali di a marca in u core di i cunsumatori.

2. Visione

A luce hè un elementu impurtante chì influenza l'effettu di imballaggio.Stampa UV, stampa calda è altri prucessi di imballaggio ponu mostra effetti unichi sottu l'azzione di a luce.

Stampa UV: a stampa UV hè un prucessu di stampa chì usa a luce ultravioletta per asciucà è cura l'umore.A superficia di a stampa UV pò mostrà un gloss cum'è una goccia d'acqua è hà un certu effettu tridimensionale sottu à l'irradiazione di luce, chì pò rinfurzà assai a bellezza visuale di a materia stampata.

Stampa a caldo: una tecnulugia di stampa chì usa un muffa calda per pressà film d'aluminiu nantu à a superficia di a scatula di imballaggio di u produttu.Ci sò parechji culori di stampa calda.In più di l'oru cumunu, pudete ancu l'oru neru caldu, l'oru rossu caldu è l'argentu caldu secondu u culore di a scatula.L'effettu di stampa calda presenta un lustru metallicu, chì hè assai abbagliante sottu a luce.U prucessu di stampa calda hè generalmente utilizatu per mette in risaltu l'infurmazioni chjave di a scatula di imballaggio.

1

3. Toccu

E caratteristiche di cuncepimentu tattile ponu esse parti di l'identità di a marca.Per i marchi di gioielli di lussu, l'elementi tattili classici ponu riflette a struttura di lussu di u pruduttu, cum'è: film tactile, embossing, bumping, etc.

4. Embossing

L'embossing hè un muffa cù una tessitura irregolare, chì deforma a carta di pressione sottu una certa pressione è temperatura per furmà un certu mudellu.A scatula di rigalu in rilievu hà un effettu tridimensionale di rilievu evidenti, chì aumenta l'attrazione artistica di u materiale chì porta a pressione.

2

5. Accessori

L'accessori cum'è i nastri è l'arcu sò diventati un elementu di moda di u disignu di imballaggio.Questu hè micca solu un sensu di lentezza, ma ancu permette à i clienti di utilizà l'imballu per altri scopi.


Tempu di pubblicazione: 15 settembre 2020